Politykę jakości realizujemy poprzez następujące cele:
- dążenie do wzrostu zadowolenia klientów z jakości oferowanych usług,
- identyfikację potrzeb klientów i dostarczanie im usług na najwyższym poziomie,
- aktywne uczestnictwo wszystkich pracowników w osiąganiu celów jakościowych,
- podnoszenie kwalifikacji pracowników,
- współpraca z kwalifikowanymi dostawcami,
- ciągły rozwój i doskonalenie zarządzania procesami w zakresie systemu zarządzania jakością.
Politykę jakości i bezpieczeństwa dodatków paszowych realizujemy poprzez następujące cele:
- Realizację działalności zgodnie z wymaganiami prawnymi;
- Stałe doskonalenie systemu GMP PUS
- Dobór odpowiednich dostawców w zakresie infrastruktury transportowej;
- Zapewnienie i kontrola spełnienia wymagań HACCP;
- Nadzór nad działaniami związanymi z CP i CCP;
- Komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w zakresie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem produktów w łańcuchu dystrybucyjnym;
- Podnoszenie świadomości personelu w zakresie bezpieczeństwa dodatków paszowych.